Drevet av Blogger.

torsdag 24. september 2009

For en opplevelse!!

Her kjører Tore sin første stor laks på enhånds fluestang!Jeg er klar for å land
kjøre fisken,en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme,var nok like spent jeg som fiskeren,detti var rått!!! Her viser Tore fram den nydelige fisken.

Her henger den,vekta stoppet på på 7,22 kg!

Nå ble det feiring med Irich coffe,tenker meg om så feiret vi litt før han fikk denne nydelige fisken også;-)Like etterpå på fikk jeg en på 2,8 kg,fartsfull artig fisk!Nå er jeg solgt,dette fiske liker jeg SVÆRT godt og dette "ligger" for meg,ser bare frem til neste sommer,da vil vi ta noen turer til.Mens vi venter skal Tore lære meg å kaste med flue,utstyret er allerede i boks,fy faan å herlig!!Takk for en fantastisk tur igjen Tore og GRATULERER igjen med den herlige fisken og turen vi hadde!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Stolte Fiskere

Stolte Fiskere

Min største Mjøs-ørret 10,155 gr 89 cm lang 13 juni 2006

Min største Mjøs-ørret 10,155 gr 89 cm lang 13 juni 2006

Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger de siste 30 dager.

free counters

FEEDJIT Live Traffic Feed

Copyright ©Team Daiwa Powered byBloggerMal(HÅVEN)

Back to TOP