Drevet av Blogger.

torsdag 24. september 2009

NM 2009

Rune med en flott 6.plass,samlet vekt 10710 g.Fiskekompis og havnekamerat Per Olav Langberg knep 5.plassen foran Rune med 10770 g,60 gram skilte disse to,gratulerer!Stange fiskerne må man altid regne med under NM og de slo til igjen i år også! GRATULERER TIL A-TEAM SOM BLE NORGESMESTER OG TIL DE ANDRE SOM FIKK PUNDING OG GODE PLASSERINGER.
Rune Hagen HFF med en flott fisk og ny pers på mjøsa,5720 g,grattis Rune,artig å få en slik kladd under NM.

Mats Hagen (14år)HFF i team cobra med 3 fisker med 3,7 på topp,dette holdt til 17. plass,gratulerer.Jeg hadde ikke dagen,6 stk over ripa,men ikke en av de holdt 52 cm.Når jeg skulle ta opp igjen hadde jeg ett bra utras,men den slapp.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Stolte Fiskere

Stolte Fiskere

Min største Mjøs-ørret 10,155 gr 89 cm lang 13 juni 2006

Min største Mjøs-ørret 10,155 gr 89 cm lang 13 juni 2006

Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger de siste 30 dager.

free counters

FEEDJIT Live Traffic Feed

Copyright ©Team Daiwa Powered byBloggerMal(HÅVEN)

Back to TOP