Drevet av Blogger.

fredag 21. mai 2010

Nå er sesongen snart i gang;-)

Båtpuss går mot slutten,til uka håper jeg og få noen fine turer på Mjøsa.Skitt fiske til Dere som har fri ihelga og som skal tilbringe nettene på Mjøsa.Senere i dag vil jeg legge ut ett bilde av en storfisk som er tatt en av de siste dagene utpå Mjøsa av en STORFISKER,han kunne fortelle meg at han har fire turer,han har tatt tre små og en GUBBE kunne han fortelle,årets største på Mjøsa så langt!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Stolte Fiskere

Stolte Fiskere

Min største Mjøs-ørret 10,155 gr 89 cm lang 13 juni 2006

Min største Mjøs-ørret 10,155 gr 89 cm lang 13 juni 2006

Powered By Blogger

Totalt antall sidevisninger de siste 30 dager.

free counters

FEEDJIT Live Traffic Feed

Copyright ©Team Daiwa Powered byBloggerMal(HÅVEN)

Back to TOP